M e s u d H a r a y

Mesud Haray-In Özel Websitesi

M e s u d H a r a y

Mesud Haray-In Özel Websitesi

فلسفه

هر آن

  فیرلانیر داماریمدا قان

هر آن

دولانیر باشیما کهکشان

دولانیر باشیمدا کهکشان

هر آن

دوغولور اولدوز

باتیر گونش

اؤلور بیری

جانلانیر کیمی !

 ***

من ده ده م اؤلنده آغلامایاجایام

من هر کیم اؤلنده آغلامامیشام

من اؤلنده ده آغلایا بیله یه جه یم.

*** 

آرابا-آرابایا چارپیشیر

داشا،

داغا،

دره یه،

سنه.

اولدوز- اولدوزا

گونشه

و دارماداغیم سپه لنیر

اؤلورلر هامیسی

*** 

کیم آغلاییر بو گئجه

بو فاتحه سسی کیمین

من آغلامیرام

سنده آغلاما

آغلاماسین هئچ کیم.

*** 

تانری

بو دالبادال باخیشین آردی

تانری

بو آغلاییشلارا کار

*** 

قاریشقا نوخوشلاماز

دانیشاندا یالنیز

کیمسه دویاماز سسینی

قاریشقا گوجلو

قاریشقا موهندیس

بو هانسی اویرتمن

بو هانسی بیلم یوردو

بو هانسی بولوم

بو ...

 هانسی اشرف مخلوقات!؟

 ***

او یا بو فیرباش انیشتین

دونیادا دوز جیزیق

دوز یول

دوز خط  یوخ دئییر

*** 

نه یاخشی کی من

بیر گون

سنینله چارپیشاجاقدیم

سنه چاتاجاقدیم.

سنین ایسترسن

سنینله قوجاقلاشاجاقدیم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
باراز 4 تیر 1387 ساعت 10:21 http://www.baraz.blogfa.com

من گلدیم کئفلندیم

منه باش چک

من آذربایجان ادبیاتیندا مراغا ادبیاتینین بیر اورنه گی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد