M e s u d H a r a y

Mesud Haray-In Özel Websitesi

M e s u d H a r a y

Mesud Haray-In Özel Websitesi

ULA BOZKURTUM ULA


Ula bozkurtum Ula,

Ula sen od nefesin daglara düşsün

Titresin yer

Bu umutsuz gecenin son işiginda,

Yer-göye velvele düşsün.

Ula bozkurtum Ula,

Çek hiqaret eteyin darmadagim sal,

Çeyne yaltaqliq eden dilleri sen,

Burda tülkü

Burda it

Burda çaqqal balalir.

Burda Türkem diyeni

'fars' dalayir.

Ula bozkurtum Ula,

Burda hesret gecenin son çiragi,

Sönmemişden sen ula

Alp igidler yatirdılib ancaq

Goy ayila

Göre namerd gözün xor bakaraq namusuna,

Göre bir milletinin taliyini.

Ula bozkurtum Ula

Meşeler birde ayilsin,

Teşeler birde itilsin,

Daglarin köksüne bas sen haray-i

Patlasin nifrete dolmuş üreyi,

Özgeler damgasini,

Görmesinler bebeler,

Dedeler birde ayilsa hedeler.

Burda özgürlüyü sesliyenin,

Bogülübdü harayi,

Dagilibdi üreyi,

Alinibdi çöreyi,

Tikilibdi dodagi,

Saralibdi budagi

Ula bozkurtum Ula,

Eli titrer,

Alni ter,

Yeter axir bu hiqaret,

Beni al köksüne

Bax gözlerime

Meni dindir

O casaret yagaraq sözlerine

Ula bozkurtum Ula,

Olaram bende senin tek

Ularam bendə senin tek

A................UUUUUU.................
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد